15 Mayıs 2014 Perşembe

Bebek bakımı artık çok eğlenceli!




Leyla doğduktan iki buçuk ay sonra anne sütü almamak için benimle kavga etmeye başladı. E inatçılık zaten genlerinde var, bi yerde kullanmaya başlaması lazım değil mi! :) Acıktığında ilk beş dakika güzelce emiyor ardından kendini geri itip memeyi emmek istemiyordu. Güç bela 6. aya kadar geldik. Hatta bir süre sonra sadece tek göğsümden emmeye başladı. Aralarda sütleri sağarak versem de Leyla az kilo almaya başladı. Bir ayda aldığı kilo 300 gramın altına düşmüştü. Bu çok az bir artış sayıldığı için doktorumuz takviye olarak mama vermemizi istedi.
İşte benim en nefret ettiğim şeylerden biri başıma gelmişti: Mama Takviyesi. Çünkü biliyordum ki bebeklere mama takviyesine başladıktan sonra anne sütünün ömrü çok da uzun olmuyor. Ama el mahkum, verecektik. Türkiye'de bulunan organik bebek mamaları arasından araştırmalarımıza ve doktorumuzun da önerisine göre bizim ufaklık için en ideali Hipp'inkilerdi. 1 numara organik bebek sütüyle başladık. E devamı da geldi tabi...Hipp organik bebek sütünü anne sütüyle dönüşümlü olarak verdim. Elbette anne sütünün yerini tutmuyordu ama organik olduğu ve güvenilir bir marka olduğu için içim biraz olsun rahattı.
Şu anda Leyla 14 aylık. Ek gıdalara başladığımızdan beri bebek sütü içmesi minimum seviyeye düştü. Hatta hiç içmiyor desem yeridir. Eğer gece yatarken yulaf unu, kefir ve meyve katarak hazırladığım gece mamasını yemediyse bir kez biberon maması vermek zorunda kalıyorum. 

Şimdiye kadar kızımla ilgili her şeyi kendim yapmaya özen gösterdim. Çorbası, yoğurdu, kefiri aklınıza gelebilecek her şeyi. O yüzden marketlerdeki  hazır çorba, meyve püresi, bisküvi gibi ürünlere hep uzak kaldım. Ama nedense aklımın bir köşesinde hep mecbur kalırsam Hipp'in ürününü kullanırım düşüncesi vardı. Sanırım evde Hipp organik bebek sütünü kullanmam beni etkilemişti! Yine de şimdiye kadar hiç mecbur kalmadım! 
HİPP mamaların yanı sıra şimdi farklı bir seri ile karşımıza çıktı. HİPP'in organik içerikli bakım ürünleri artık Türkiye'de! Hipp Bakım ürünlerinde yer alan organik Badem Yağı'nda renklendirici, alerjen bileşikler, esansiyel yağ, paraben yok. Cildin hava almasını engelleyen mineral yağlar da yok! Bu sayede bebeklerin hassas ve narin cildi beslenip nemlenirken doğal yoldan da kendini koruyor. 
Pişik kremi, bebek bakım yağı, yoğun bakım kremi, vücut losyonu, bakım yağı, saç ve vücut banyo jeli, bebek şampuanı, bebek el yıkama köpüğü, banyo köpüğü ile temizlik ve bakım mendillerinin bulunduğu HiPP Mamasanft ve Babysanft ürünlerini biz sevdik! Peki ya siz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder